7/28/09

Bagaimana hendak mencipta kejayaan

Salam.. Terima kasih kerana sudi membaca blog saya yang tidak sempurna ini.. emm entah la mcm mana saya boleh membuat blog ini, mungkin kerana keinginan untuk berkongsi cerita dan maklumat kot maka tercipta la blog ni. Sesuatu yang menarik bakal meletus dlm arena pendidikan alaf ini, fenomena teknologi dan cyber menjadikan manusia pintar lebih pintar dan manusia sederhana menjadi pintar.


Kuasa teknologi semakin maju dan kita tidak mungkin dapat mengejar dan mengikuti jika tidak memulakan langkah awal bagaimana hendak berlari seiringnan dan tidak ketinggalan. Seiring kelajuan teknologi inilah maka saya tidak mahu ketinggalan memberikan yang terbaik untuk anak-anak menggunakan portal pendidikan secara online. Anak-anak saya tergolong dlm golongan pelajar yang sederhana dlm pencapaiannya di sek, tapi saya yakin teknologi mampu mengubah anak-anak menjadi lebih cerdik, pandai, berkeyakinan dan berdaya saing.


Mysytar adalah jawapan kepada kecanggihan teknologi dlm sistem pembelajaran alaf baru, bila mana manusia dan teknologi bergabung maka akan lahirlah cerdik pandai baru yang lain. Dengan Portal Pendidikan Online ini , anak-anak akan mampu mengenal pasti dimana kelemahan mereka , pendidikan yang berterusan ini mampu menjadikan anak-anak menjadi lebih cemerlang dan sentiasa bersedia.


No comments:

Post a Comment