7/28/09

Kenapa anak-anak saya terjebak dengan...

Tahun ini anak-anak saya ramai yang akan menduduki peperiksaan .. SPM, PMR dan UPSR.. hai ibu mana la yang nak tengok anak-anak gagal dlm peperiksaan. Kak long yang ddk kat asrama selamat la coz diasrama jadual tuisyen dan ulang kaji dah wajib.. ni untuk anak yang ddk sama kat rumah pening nak jawab. Awal-awal lagi dia orang dah ckp taknak gi kelas tuisyen yang biasanya dibuat mlm.. penat dia org ckp, belum lg nt nak buat kerja sekolah , saya sebagai ibu pun pening tengok kerja sekolah dia orang mcm kat universiti lak bdk2 sek skg.


Alasan anak2 tak mahu dihantar ke tuisyen mlm kerana bnyk kerja sekolah nak buat dan penat dari pagi sampai ptg sekolah, belum lg aktiviti kokurikulum lain. Anak-anak tak mahu nanti saya kecewa dah penat-penat hantar tuisyen , bl keluar result nanti kalau tak bagus saya tentu kecewa. Tapi sebagai ibu pulak saya mesti nak yang terbaik utk anak ..terpikir gak tak de ke tuisyen online tak perlu hantar tuisyen saya pantau je kat rumah ..
so dlm tercari- cari maka terjumpalah dgn satu produk bernama Sc.....r A, sampai 2x dengar taklimat, mmg kompen nak ambil benda ni, tapi tuhan kan mahu memberi petunjuk yang lebih bagus keesokkan harinya saya baca surat khbr dan ditemukan dngn Mystar apa lagi jatuh cinta la.. tengok pada harga ehh mcm tak percaya la pulak MURAH GILER ni..tp bl saya sendiri dah berjumpa dgn salah seorang pengasasnya En. Muhazani dan geng yang lain dari MyStar ni saya terus terpikat pun terus la beli benda ni.. mmg ternyata bagus dan tepat pilihan saya, nak tahu kenapa...
Murah je serendah RM 2.00 je sehari untuk tidak kira berapa orang anak. Lagi ramai lagi jimat beb.Ini untuk dari darjah 1 hingga Form 5.( Kalau g ciber cafe 1 jam je dah 2.50)
Untuk anak yang berumur 3 hingg 6 tahun lagi best boleh berlajar mcm2 dan menarik betul. Tak percaya emm pegi la kat www.infopuncakmas.com lepas tu klik kat MYSTAR B Demo.
Jangan risau la ketelusan dan kesahihan serta ketulinan produk ni, Mystar telah dirasmikan oleh Timbalan Perdana Menteri Malaysia merangkap Menteri Pelajaran Malaysia Y.B.B Tan Sri Muhyidin Yassin. Masih tak percaya lagi dgn produk ni ?!!.. emm tak tahu nak kata apa.

No comments:

Post a Comment