7/28/09

Mengapa saya suka dengan...

Salam.. tahu x knp saya suka sangat dgn program Mystar ni... emm coz ia satu program yg boleh membuatkan anak-anak saya berminat untuk terus mengikutinya, 3-4 jam dok depan komputer pun dia orang tak sedar... tanpa perlu lagi nak belek buku atau beli buku-buku lagi untuk buat ulangkaji atau latih tubi bagi memantapkan lagi otak, just klik dan buat je.


Dengan Mystar ni anak-anak boleh membuat latih tubi dengan lebih mendalam tentang sesuatu topik, lepas tu buat pula My Latihan,My peperiksaan dan seterusnya menjawab soalan peperiksaan sebenar UPSR,PMR, SPM yang sebenar... best kan.. sampai panas punggung kerana ddk lama kat kerusi pun nak bangun.Komputer lak ada satu emm berebut la budak2 tu nak buat. Yang adik darjah 3 pun nak guna gak berebut dengan abg2 dia. Tapi yang pasti banyak perubahan dlm pelajaran yang anak-anak dapat dengan program Mystar ni.



Kita sebagai ibu bapa pulak boleh pantau apa yang anak-anak buat didalam My report kad.. dari situ kita boleh tahu sejauh mana pencapaian dan memahaman anak-anak tadi selama mereka mengadap benda ni (Mystar la tu..)..
Ehh.. macam menarik je kan ..apa lagi baca la lagi tulisan saya dibawah.

No comments:

Post a Comment